پذیرش ۷ مقاله اساتید و دانشجویان وارستگان در چهارمین کنگره بین الملل سلامت همراه

مقالات دکتر فاطمه مقبلی و دکتر محمدرضا مظاهری حبیبی به عنوان نویسنده مسئول به همراه دانشجویان رشته تغذیه و رشته HIT در چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه که بصورت آنلاین و با رویکرد پاندمی کووید برگزار گردید، پذیرش شد.

سلامت همراه، اصطلاحی است که برای برنامه های کاربردی که در زمینه طبابت و سلامت عمومی توسط دستگاه های ارتباطی همراه پشتیبانی می شوند، به کار می‏ رود.

هدف اصلی این کنگره ایجاد فضایی جهت تبادل ایده ها، مفاهیم، تکنیک ها، آزمایش ها و برنامه های کاربردی دستگاه های ارتباطی موبایل مانند تلفن های همراه، کامپیوترها و رایانه های شخصی جیبی در استفاده از خدمات و اطلاعات سلامت می باشد. به عنوان زیر مجموعه ای از سلامت الکترونیک (eHealth)،چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه شیراز- 99  به طور عمده بر موضوعاتی از قبیل دریافت خدمات سلامت از طریق ارتباطات موبایل و فناوری های چند رسانه ای تمرکز دارد.چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه که بصورت آنلاین و با رویکرد پاندمی کووید ۱۹ از ۲۸ تا ۳۰ بهمن برگزار گردید. محورهای این کنگره سلامت همراه با رویکرد پیشگیری،کنترل و درمان کووید ، خدمات بیمار محور در سلامت همراه، کارآفرینی، بازاریابی و سرمایه گذاری در سلامت همراه، کاربرد فناوری های سلامت همراه در تغذیه، کاربرد فناوری های سلامت همراه در توانبخشی، سیستم اطلاعات سلامت و سلامت همراه، کاربرد فناوری های سلامت همراه در تصویربرداری پزشکی، نقش فناوری های همراه سلامت در مراقبت سالمندان بوده است.

7 مقاله ای که توسط دانشجویان و اساتید مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان تهیه و در این کنگره شرکت گردید شامل مقالات دکترفاطمه مقبلی به عنوان نویسنده مسئول به همراه دانشجویان کارشناسی تغذیه و دانشجویان رشته HIT بوده است و  همچنین دکتر محمدرضامظاهری حبیبی  نویسنده مسئول 4 مقاله با کمک دانشجویان رشته HIT بوده است.

نویسنده
مطالب پیشنهادی